Suzuki wciąż jest najchętniej wybieraną marką samochodową wśród klientów indywidualnych.
Nasze samochody mają 60,1% udział w rynku nowych samochodów zakupionych przez klientów indywidualnych.
W roku ubiegłym również sprzedaliśmy najwięcej samochodów osobom fizycznym, a pozycja lidera wynika z niezawodności i wysokiej jakości naszych pojazdów.
Za nami już siódma edycja wielkiego sprzątania polskich akwenów w ramach ogólnoświatowej akcji Suzuki Clean Ocean, która ma na celu uświadomienie zagrożenia dla środowiska naturalnego człowieka, płynącego z zanieczyszczenia rzek, jezior i mórz.
Dowiedz się więcejMagazyn „Motorrad” opublikował test porównawczy motocykli z popularnego segmentu naked.
Dowiedz się więcejMarka Suzuki rozszerzyła współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce, zostając Oficjalnym Narodowym Dostawcą Mistrzostw Świata Mężczyzn do lat 21 w Piłce Ręcznej.
Dowiedz się więcejTeoretycznie za śmieci płacimy wszyscy, co jednak nie zmienia faktu, że odpady wciąż w Polsce nie trafiają dokąd powinny, a więc na wysypiska.
Dowiedz się więcej